À La Minut

三文魚薯仔凍湯 | Vichyssoise

0
記得第一次飲凍湯覺得好奇怪 湯應該要熱辣辣,'雪雪聲'甘飲先好味嘛! 所以之後一直都冇再試。 後來有次去西班牙,當日行左成日又好熱就搵間餐廳食個午餐。頭盤係一個凍番茄湯。 唉,諗住算啦試下啦 - 點知... 出乎意料之外 我竟然覺得好正! 酸酸甜甜又涼快, 我5分鐘內碗都lam乾淨埋。 今次跟cookery school食譜整呢個vichyssoise 又給我另一驚喜哩...
注意:我個湯嘅埋相麻麻地因為我冇餅模粒到整整齊齊咁。請見諒。




材料 Ingredients: 
牛油             50g 
京蔥             2條 
薯仔             150g 
香草             1紮 (bouquet garni)
法食酸奶油 1湯匙  (creme fraiche)
鹽,黑椒     適量 

三文魚        200g 
紅蔥頭        1個 
青瓜            1/4條 
白酒醋        20ml 
細沙糖        1/2茶匙 
蔥仔           裝飾用 

做法 Method: 
1. 薯仔去皮切幼條 
2. 慢火煮溶牛油,加入京蔥中火煮至軟身 
3. 加入薯仔條及500ml水及香料,煮沸後多煮10分鐘至軟身後待涼 
4. 將薯仔倒入攪拌機打爛至半液體狀。再加入酸奶油,鹽,黑椒,拌勻。 
5. 將步驟4混合物篩好(用木匙大力壓過去)之後放入雪櫃雪凍。 
6. 三文魚,紅蔥頭切碎。另外青瓜切碎後加入醋及糖拌勻。 
7. 將1/4份香蔥三文魚輕壓入圓形餅模底部,再壓入1/4份青瓜,及少許蔥仔。 
8. 取出薯仔湯倒於餅模外面後取走餅模 即成

貼士:
自己整香草紮:parsley, bay leaf, thyme 每樣1-2條就可以,要連埋個柄 唔好只係落葉呀


0 意見:

張貼留言