À La Minut

煙肉蛋.荷蘭醬 | Eggs benedict

2
楊先生前排話好耐冇食過eggs benedict,咁我見放復活節假,當然要食個breakfast in bed啦。我好識做咁整定一份靚靚早餐仲有香滑咖啡 等佢起身食 係咪抵錫先。當然啦,我整比佢食自己就冇份,因為呢個早餐真係卡路里爆曬標… 
呢個菜式有三個元素: 
1.個隻蛋要做到半生熟,蛋黃半液體狀但又唔可以一切開流到周圍都係。 
2.煙肉要脆扑扑。 
3.汁要又濃又滑,只要唔好心急慢慢整就得咖啦。
另外唔用煙肉可以用煙三文魚都得 (eggs royale)。唔食肉就用波菜 (eggs florentine),一樣好味。(注意我將相嘅賣相唔係好得,因為屋企無 muffin所以用麵包代替,另外我好像是加得太多汁了… -_-)



材料 Ingredients: 
龍蒿/白酒醋 1茶匙 
牛油 120g 
蛋黃 2個 
檸檬汁 適量 
煙肉 4片 
蛋 2隻 
醋 適量 
英式鬆餅 1個(橫切開1半) 

做法 Method: 
1. 如果用龍蒿醋,用刀背拍打龍蒿後放入醋內醃3-4星期。 
2. 先預熱烤架。另外用一個小鍋將牛油慢火煮溶,然後將面層雜質舀走。(牛油要保持熱但不用煮滾) 
3. 用一個可以坐於鍋上的器皿(鐵或玻璃碗)加入蛋黃,醋,少許鹽及1匙水後 隔水加熱並不停迅速攪拌至蛋黃變淺黃色及濃稠。 
4. 分次倒入熱牛油(分超多次,慢),繼續不停攪拌直至完全混合及變濃。如果太濃可以加入檸檬汁稀釋。汁做好後備用 
5. 煙肉放烤架上燒香。此時 用另一鍋水煮滾後轉小火並加入鹽給小許醋。之後攪動滾水形成漩渦 後將蛋小心滑入。熄火後等3-4分鐘後將雞蛋撈起。 
6. 鬆餅烤熱 塗上牛油 放碟上。之後放煙肉,再放蛋,淋醬汁後灑上小許龍蒿,紅椒粉 即成。

2 則留言: Leave Your Comments

  1. 我覺得已經好靚啦我本身諗住今日整

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚嗎? 多謝!! :) 你都試下整,整完影張相黎睇下啦

      刪除