À La Minut

摩洛哥南瓜羊肉煲 | Lamb and Squash Tagine

0
Tagine係摩洛哥名菜,甘我又唔係摩洛哥人,又無去過摩洛哥, 又無個個tagine器皿, 個食譜可能不太正宗。 不過我覺得好味, 理得佢正唔正宗哩? 就好似我家鄉香港嘅豉油西餐甘,我一樣食都lam曬脷。我有時會用slow cooker (慢燉鍋? 電鍋?), 返工前將肉炒香,然後放曬所有材入去煮到放工就食得不過用slow cooker的話就要用小啲水啦。

另外,人地食tagine 就配cous cous, 我中國人就食飯... 唔好意思  -_-

 

材料 Ingredients:

醃漬檸檬  0.5個(自己醃,1份鹽對3份水)
蒜頭          1粒 
黑椒          1 茶匙
薑           1 茶匙
黃薑粉      1.5 茶匙
肉桂粉      1 茶匙
羊肉          500g

南瓜          200g
薑              2 片
洋蔥          1 個
芫荽          1 湯匙
香芹          1 湯匙
杏桃乾      50g (apricot)
提子乾      20g
番茄       1 罐 (400g)
羊湯          300ml
蜜糖          0.5 湯匙

做法 Method: 
1. 檸檬肉取出切碎,皮留起待用。蒜頭切碎。
2. 將所有香料,檸檬,蒜頭放大碗內,再加入橄欖油拌勻。
3. 羊肉切塊, 放入步驟2 醃料醃至入味。過夜更佳
4. 用油起鑊, 下薑及洋蔥爆香。 加入香草, 生果乾,然後再加醃好的羊肉。
5. 倒入南瓜,番茄及羊湯。 轉細火煮45 分鐘後加入蜜糖即成。

0 意見:

張貼留言