À La Minut

焗爐清洗日

0
星期日。講起來都有啲唔好意思,你可能覺得我嬌生慣養啦,但我真係咁大個女都冇洗過焗爐。今日放假 洗完衫,望下個焗爐,真係不堪入目,決定捲起個衫袖為我家的焗爐進行大清洗。

根據枝oven cleaner嘅指示,過程好簡單 - 噴係個爐裡面等30分鐘就可以抹走。我墊好曬報紙,再配上Stevie Wonder嘅 My Cherie Amour,憋住氣係咁噴。之後等左30分鐘...

咩叫做'no scrub formula'?! 絕對係勁scrub!! 我擦左起碼半個鐘,擦到腰骨痛。一路擦一路見到啲啡黑色嘅水,係咁洗反乾淨個海棉又再擦。漸漸水變成淺啡,再變成透明,真係好有成功感! 然後我又噴多次,30 mins後再擦。

你知道嗎 一切都係值得咖!  當你擦到乾淨曬後,你記起你個焗爐個門其實係玻璃做,係透明嘅時候,你會覺得幾辛苦都係值得咖! 我以加可以見到焗爐裡面嘅野煮成點,太好啦...

2小時後,我沖好咖啡,翹埋手欣賞我閃令令嘅廚房。Best Sunday Ever!

0 意見:

張貼留言