À La Minut

Day 1 - 持之以恆.

0
幾年前寫過一個blog 係關於煮野食嘅。 當時落足心機 每星期都會打一篇食譜,仲有step by step 圖解。但耐何我當時要搬反去英國. 好忙無時間就放低左個blog, 之後一直就無再'執反起'。

記得個日睇電視, 某某廚師(好似係Ramsay) 話如果你真係鐘意煮野食, 每當你見到新鮮/ 特別嘅材料時會不其然咁好開心, 好興奮。個下我特然醒過來 - 佢講得太貼切啦, 我就係佢講嘅呢種人! 雖然唔係煮得特別好 但我真係好熱愛煮野食(同食野)。 所以  我今次決定重新寫過我個blog - 無人睇都好,  就寫比自己睇。因為我驚我第日老人癡呆左之後會唔記得自己曾經煮過咁多野... 有日會後悔哩。


我家廚房

0 意見:

張貼留言